U prufessore Ming Xue di l'Università Sun Yat-sen hà visitatu Bangmo

 

Bangmu 1

Yuxuan Tan, Direttore Generale è Xipei Su, Direttore Tecnicu di Bangmo Technology hà ricevutu calorosamente u Prufissore Ming Xue è a so squadra sta settimana.Prufissuri Xue insegna à a Scola di Ingegneria Chimica è Tecnulugia, Sun Yat-sen University, chì hè principarmenti impegnati in u travagliu di ricerca di materiali funziunali siparazzioni adsorption.

Durante a riunione, u Signore Tan hà introduttu u sviluppu di i materiali Bangmo è a membrana, l'applicazione di a membrana, è e sferenze trà a membrana impurtata è a membrana domestica.È u prufessore Xue hà introduttu i so direzzione di ricerca è offre cunsiglii nantu à a migliione di e membrane domestiche.

I direzzione di ricerca di u prufessore Xue:

1. Sintesi di materiali porosi è studiu nantu à e proprietà di adsorption di CO2、VOC, etc.;

2. Preparazione di materiali di membrana di separazione è studiu nantu à u prucessu di separazione di l'idrocarburi ligeri;

3. Materiale di membrana di desalinizazione di l'acqua di mare è preparazione di materiali higroscòpichi.

Bangmo2

Dopu à a riunione, u prufessore Xue è a so squadra anu visitatu u laboratoriu è l'attellu di Bangmo, apprendu nantu à u flussu di produzzione di u Modulu di Membrana di Ultrafiltrazione è u Modulu di Membrana MBR."Sò passati anni da l'ultima volta chì aghju visitatu Bangmo, a so crescita rapida è l'innuvazione durabile hè assai impressiunanti", hà dettu u prufessore Xue.

Bangmo3

I dui lati anu avutu una conversazione piacevule è un scambiu d'opinione fruttu, è mantenenu una cumunicazione stretta è una corporazione in u futuru per fà a qualità di a membrana di Bangmo megliu è megliu.

Bangmo hà travagliatu cù famose università in u sviluppu è l'innuvazione di materiale di membrana.Comu tutti sapemu, u sviluppu di una cumpagnia ùn pò esse separatu da u sustegnu di a scienza è a tecnulugia è i talenti.Cù a scienza è a tecnulugia avanzata è i talenti eccezziunali, a cumpagnia pò cresce è sviluppà, a scienza è a tecnulugia ponu esse innovativa, è ponu esse creati novi prudutti.U rinfurzà a cooperazione industria-università-ricerca trà l'imprese è l'università pò prumove u sviluppu di l'impresa è migliurà efficacemente u livellu scientificu è tecnologicu di l'impresa è a capacità d'innuvazione.


Tempu di Postu: Dec-19-2022